Dacă doriți să intrați direct pe piața de imprimare a îmbrăcămintei, este probabil să aveți câteva întrebări cu privire la procesul și capabilitățile tehnologiei. Prin urmare, în acest blog, aruncăm o privire la „Top 10 sfaturi” pentru imprimarea textilă digitală și potențialele beneficii pe care le-ar putea aduce afacerii tale.
1. De ce ar trebui să iau în considerare tipărirea pe textile?
Datorită evoluției tehnologiei de imprimare directă a îmbrăcămintei, sectorul de imprimare a textilelor nu numai că oferă o piață diversă, dar oferă și un flux de venituri foarte profitabil pentru proprietarii de afaceri.
2. Ce situații se potrivesc cu tipărirea pe textile?
Brandurile de vârf din zilele noastre utilizează tipărirea textilelor pentru a crește nivelul de conștientizare a mărcii și a vânzărilor. În consecință, acestea sunt o serie de situații în care sunt necesare îmbrăcămintea sau materialele textile. De la marketeri care doresc să amplifice o activitate de sensibilizare a mărcii, cum ar fi o conferință sau o expoziție comercială, până la îmbrăcăminte de marcă de afaceri și materiale textile de vânzare. În plus, există și o cerință din ce în ce mai mare în sectorul B2C, inclusiv mobilierul personalizat, accesoriile și îmbrăcămintea echipelor sportive tipărite.

3. De ce este necesar ca opera mea de artă să fie creată pe materiale textile? Cum se diferențiază de pliante, broșuri etc?
Imprimarea textilă folosește o metodă foarte asemănătoare cu tipărirea tradițională, dar, în mod ideal, ar trebui să utilizați 300 dpi și formate digitale, cum ar fi Tiff, PDF, EPS și PSD.
4. Care este cel mai eficient mod de a imprima pe materiale textile, puteți imprima alb pe un material colorat, de exemplu?
Totul depinde de tipul de țesătură. Cea mai bună metodă pentru textilele din poliester este transferul de sublimare, însă nu veți putea imprima imagini albe sau text. Cu produsele din bumbac, care sunt foarte populare la clienții care prezintă expoziții, puteți utiliza imprimarea pigmentului, ceea ce înseamnă că puteți imprima ușor alb pe articole textile inchise la culoare.

5. Care este cel mai popular material textil pe care să printați?
Datorită cereri crescute pentru organizații de a-și crește gradul de conștientizare a mărcii, tricourile corporative și gențile textile sunt în prezent cele mai populare elemente.
6. Pe ce material textil nu ar trebui să tipăresc?
Cu imprimare cu pigmenți, puteți imprima pe aproape orice material textil, atât timp cât nu are un strat impermeabil. Cu toate acestea, atunci când imprimați pe țesături ușoare, va trebui să fiți atenți la cantitatea de cerneală pe care o utilizați, altfel ar putea duce la pierderea senzației originale la atingere și a drapajului țesăturii.

7. De ce aș alege imprimarea textilă digitală în locul metodelor tradiționale?
Comparativ cu procesul tradițional, imprimarea textilă digitală are o metodă de producție considerabil mai scurtă atât din punct de vedere al timpului, cât și al utilajelor. Un bonus suplimentar dacă clientul dvs. solicită comanda de imprimare cât mai curând posibil. În plus, pentru cei care doresc să ia în considerare problemele legate de mediu, imprimarea textilă digitală economisește o cantitate Uriașă de apă în comparație cu imprimarea convențională.
8. Exista lucruri la care ar trebuii să fiu atent ca să nu îmi crească costurile de producție?
Nu chiar, deoarece nu mai costă să tipărești o imagine foto în comparație cu un model textil. Singurul lucru care va crește costul unei lucrări este dacă imprimați o culoare închisă, în comparație cu o nuanță pastelată.
9. Pot folosi culori spot?
În funcție de tipul imprimantei directe către îmbrăcăminte, răspunsul va fi cel mai probabil da, deoarece o serie de imprimante digitale digitale vă permit să adăugați culori la configurație. De exemplu, culorile roșu, verde sau floral.

10. Folosește CMYK?
Răspunsul simplu este da! CMYK vine standard cu opțiunea de culori suplimentare care depind de tipul de mașini de imprimat. După cum vedeți, datorită evoluțiilor tehnologiei digitale. Imprimarea textilă digitală oferă acum o gamă substanțială de oportunități de îmbrăcăminte tipărite atât clienților, cât și proprietarilor de afaceri de imprimare.